GENERELLE BETINGELSER: 
 
Painhunter ApS 
Ny Adelgade 5, 2.tv 
1104 København K 
E-mail: kundeservice@painhunter.dk 

PRISER 

I tilfælde af forsinkelser, restordrer eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen - f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted. 

BETALING 

Painhunter modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard, Mobilepay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms. 

LEVERING 

Painhunter tilstræber at afsende ordrer indgået inden kl. 14 samme dag, ordrer herefter sendes næstfølgende hverdag. 

 
Vi sender til hele Danmark. 

Ved køb for mere end 500 DKK er fragt gratis til pakkeshops. Fragt til dør koster 20 DKK. Ved køb for mindre end 500 DKK vil fragt til pakkeshop koste 30 DKK og for fragt til dør 50 DKK. 
Vi leverer ikke til udlandet (gælder også Færøerne og Grønland). 
Dine varer sendes med Bring. 
 
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice. 
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din varer vil blive leveret 1-2 hverdage efter bestillingen. 

REKLAMATIONSRET 

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. 
Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal du blot trykke på knappen nedenfor, bruge den email som du oprettede ordren med og gennemføre processen

 

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav. 
 
RETURRET VED JULEGAVER 

I forbindelse med højtider og særlige kampagner som eksempelvis Jul, Black Friday, Cyber Monday mv. har vi forlænget fristen for fortrydelsesret. Dvs. varer der er købt i perioden mellem d. 1.11.23 og 31.12.23 kan returneres tom. d. 25.01.24. Vær her opmærksom på, at varen skal være ubrugt og i original emballage. 

Ved den udvidede fortrydelsesret, er det ikke muligt at åbne og prøve sin vare, hvor dette normalvis er en mulighed. Har pakken været åbnet og prøvet, gælder de normale 14 dages fortrydelsesret. 

REFUSION 

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg. nr. og kontonummer, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses per mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen. 

FORTRYDELSESRET 

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. 
Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. 
 
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@painhunter.dk eller benytte Returnering ovenfor.
 
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. 

Skulle du fortryde dit køb, hvor en gratis gave leveres med ordren, skal hele ordren returneres. Alternativt kan du beholde den gratis gave, og modtage differencen retur. 

RETURNERING 

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 
 
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Dvs. du bærer risikoen for at varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur. 
 
Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. For at lette ekspeditionstiden skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken.
  
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom. 

VARENS STAND VED RETURNERING 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. 
 
Hvis varen er prøvet udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. 
 
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug. 

TILBAGEBETALING 

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. 
 
Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. 

KLAGEMULIGHEDER 

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. 
 
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus. 
Link: https://naevneneshus.dk/ 
 
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. 
 
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ 
 
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@painhunter.dk 

PERSONDATAPOLITIK 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf. nr. og mailadresse. 
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 
 
Personoplysningerne registreres hos Painhunter ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 
 
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. 
 
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 
 
Den dataansvarlige på painhunter.dk er Painhunter ApS. 
 
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. 
 
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@painhunter.dk